fiona71*2pp Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hun skrek en liten stund da de satte den... men nå i ettermiddag eksploderte det helt og fullstendig her. Hun gråt og gråt.. i stereo i 3 timer..og ingenting nyttet. Måtte nesten ty til tårene selv...det hørtes så sårt ut, og tårene sprutet ut, nesen ble tett, så hun plagdes med å puste skikkelig når hun tok i skrikingen osv.. Det var ikke morro nei. Sovnet til slutt på pappas arm, og flyttet seg etterpå over i sofa til meg. og siden har hun sovet. Så vidt hun glippet med øynene når jeg tok kveldsstell på henne. Stakkar lille nurket mitt...
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Stakkar lille venn! Gruer meg skikkelig til jeg skal med lillegutten min for å få vaksine. han va født 16.feb, men vi skal ik før 23.mai. Jeg sier halvt i spøk og halvt i alvor at mannen min må ta seg fri fra jobben for å bli med. Gruer meg så til å se at han skal få vondt.
milk Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Jeg fikk beskjed av helsesøster om at det kunne være lurt å smøre på en salve på stikkstedet hvis snuppa plutselig begynte å gråte ukontrollert etterpå. Kjøpte den, men husker selvfølgelig ikke hva den heter nå. Noe å spørre helsesøster om når hun skal ta neste vaksine. Kanskje hun rett og slett hadde vondt i lårene sine stakkar!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå