Gå til innhold

Huff, idag fikk snuppa vaksine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skrek en liten stund da de satte den... men nå i ettermiddag eksploderte det helt og fullstendig her.

Hun gråt og gråt.. i stereo i 3 timer..og ingenting nyttet. Måtte nesten ty til tårene selv...det hørtes så sårt ut, og tårene sprutet ut, nesen ble tett, så hun plagdes med å puste skikkelig når hun tok i skrikingen osv.. Det var ikke morro nei. Sovnet til slutt på pappas arm, og flyttet seg etterpå over i sofa til meg. og siden har hun sovet. Så vidt hun glippet med øynene når jeg tok kveldsstell på henne. Stakkar lille nurket mitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Håper hun blir bedre snart....

Skrevet

Stakkar lille venn! Gruer meg skikkelig til jeg skal med lillegutten min for å få vaksine. han va født 16.feb, men vi skal ik før 23.mai. Jeg sier halvt i spøk og halvt i alvor at mannen min må ta seg fri fra jobben for å bli med. Gruer meg så til å se at han skal få vondt.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av helsesøster om at det kunne være lurt å smøre på en salve på stikkstedet hvis snuppa plutselig begynte å gråte ukontrollert etterpå. Kjøpte den, men husker selvfølgelig ikke hva den heter nå. Noe å spørre helsesøster om når hun skal ta neste vaksine. Kanskje hun rett og slett hadde vondt i lårene sine stakkar!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...