Crazyyyyyyyy:) Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hvilken nesespray er den man kan bruke for å få igang utdrivningsrefleksen? Jeg pumper og gir på flake, men det kommer ikke så mye så nå holder jeg på å gi opp hele greia. Hvor lenge før man pumper skal man ta den da?
Blomman Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Denne nesesprayen er reseptbelagt. Det er Syntocinon - kunstig okcytocin. Trenger ikke time for å få den - bare ring og si du må ha den. Tas 5 min før amming /pumping
SpiseLise Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Den heter Syntocinon, og hvis jeg husker riktig, skal den tas 5 min før diegivning (som det så fint stod på min spray).
rødhette* Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Det står på at den skal tas 5 min før, men jeg måtte ta rett etter jeg putta puppen i munnen på lillegutt, for her begynte det å renne med én gang jeg tok den.
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 ok. Hva kosta den da? Må vel ringe legen imorra. Var der idag, men glemte jo seff og spørre da....
rødhette* Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Jeg husker ikke hva den koster, dessverre. Ikke så greit å huske spørre om alt Her holdt det iallfall bare å ta en telefon, så fikk jeg henta resepten dagen etter. Det kan kanskje være greit å få en resept du kan bruke flere ganger, så et lite tips fra meg er å spørre om det
SpiseLise Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Hvis du ser på klokkeslettene anonym, så kan du kanskje tenke deg til hvorfor det er to like svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå