Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har begynt å kikke på bilseter. Noen som har noen tips? Jeg har tenkt at jeg må ha klikksystem da alle jeg har hørt om anbefaller dette.. særlig for oss som skal ha barn i bil om vinteren... kom gjerne med tips ideer og erfaringer...
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Den vi hadde til vår lillemann som nå er 4 år, var en graco autobaby (heter vel Akta Graco autobaby nå) og den har en sånn base som du "klikker" bilsetet i. Det var virkelig veldig praktisk! Virker knotete å skulle feste med bilbelte hver gang man tar barnet inn i bilen. Vi solgte det setet vi hadde til han, men blir nok å anskaffe oss et slikt på nytt. Anbefales!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har også kjøpt akta graco med base. Det sto mellom den og maxi cosi sin stol siden de begge er med base. Men prisforskjellen var på over 1000 kr så da ble det akta graco!Har selvfølgelig ikke fått brukt den enda(termin i sept), men har hørt veldig mye bra om den og har fått anbefalt den stolen av mange. Veldig kjekt med base da så slipper man det styret med å feste beltet i stolen hver gang man skal ut=)
tvilling73, 05/07 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Vi brute Britax Rømer sitt sete med ISOFIX base. Da fester du bare basen med festene i bilen. Finnes bare på biler fra 2003 og nyere. Kommer til å bruke denne til neste også, er bare 8 mnd siden forrige brukte den. Den kom godt ut i test og min mann ville heller betale godt for ett bra sete enn spare penger på ett mindre godt så sånn ble det.. Men sier for all del ikke noe imot acta graco og disse andre heller.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2007 Nå ble jeg litt klokere Men er det noen av dere som har noen bra nettsider med bilseter og priser? Hvor mye koster maxi cosi med easybase? f.eks?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Jeg sjekket maxi cosi på barnas hus og der var setet til 999 kr, mens basen kostet 1600. Akta Gracoen fikk jeg i sverige for 1200 kr(med basen). Jeg laget selv en tråd her på BIM ang de to stolene for en stund siden for å få andres synspunkter. I og med at de to stolen er ganske like i funksjon og kvalitet så ble det ca halvt om halvt. Men en av de som skrev innlegg jobbet selv på en barne-butikk hvor de solgte bilseter og hun anbefalte alle Akta Graco. Men alt i alt så har jeg forstått det sånn at de er de to setene som har kommet best ut i tester og som er sikrest=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå