Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 BAbyer gjør masse snodige grimaser. Min lillegutt (7 uker) skal på en ekstra sjekk på sykehuset pga ristinger i bena og armene. Nå la jeg merke til at han gjør noe rart med tunga også.... Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette, men han tar tunga ned i "nerleppa" akkurat som de som snuser gjør.... ) skjønner? hehe. Alvor hvor han jobber med denne tunga av og til... Men reagerer jo på ALT for tida, iom at vi skal på denne sjekken. Livredd for at noe skal være galt.... hmm... Flere som har babyer som gjør dette?... Veldig takknemmelig for svar..... Disse ristingene kan skyldes dårlig utviklet nervesystem. Vet om flere babyer som har hatt det på samme viset....
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Det med tunga har min også gjort. Det ser litt teit ut, men det var visst ikke noe galt. Lykke til med ungen din da:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 tusen takk ) Hjelper alltid å høre om flere....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Dytter litt... ) Vil gjerne høre om det er flere......
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Kanskje tidlig, men det er ikke tenner der nede som klør? Lillegutt holdt på med tunga nede i munnen i rundt 2mnd før tennene kom. Men vi kjente jo tennene nede ijvertfall 1mnd før de kom fram.
nutri Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 gutten min gjorde det samme hele tiden i begynnelsen. Ser rart ut ja, men tenkte aldri at det v ar noe galt, Har sluttet med det for lenge siden (er nå 3,5mnd)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Takk! Hadde nok ikke tenkt at noe var galt jeg heller om det ikke var for at vi skulle på den sjekken.... Blir så bekymret, så en tror jo alt er galt til slutt.... Derfor ekstra godt å høre om flere babyer som gjør/har gjort det samme )
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Jenta mi på 5 uker gjør og det, har gjort det siden fødselen. Har aldri tenkt at det skulle være noe galt pga det, ser bare litt teit ut......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå