Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor blir det av dere? Jeg kan da ikke kjempe for retten til å gi min 7 mndr gamle 8 mndrs glass, glemme jakka hans i bilen og annonyms rett til å kalle ungen sin satans drittunge alene...? ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her, men siden poden er mer aktiv, blir det mindre tid på dib ;)

Skrevet

hei, beklager at jeg bare hopper inn her og spør, men hva er poland syndrom?

Skrevet

Jeg prøvde mindre tid på dib jeg og, men ingen la merke til det... ;P Denne monstermoren skal ut i jobb om 28 dager!! og gleder seg til at pappaen skal være den som ikke kan bestemme selv når han skal på do, surfe eller ete...

Skrevet

Jeg ER i jobb jeg, det er uvaaaaant!

Men litt moro og da, siden jeg styrer min egen dag stort sett...

Poland syndrom?

Er det noe jeg burde vite?

*kjaere google, please tell me...*

Deformity of chest muscles and breast

Poland syndrome consists of a deficiency of subcutaneous fat and muscles on one side of the body. It may include underdevelopment of the arm, hand, and fingers on the same side, and may be associated with other conditions such as Moebius syndrome or Klippel-Feil syndrome. The right side of the body is affected twice as often as the left.

It is difficult to determine how many individuals are affected by Poland syndrome, since mild cases may go unnoticed or be misdiagnosed. One study estimated that it may occur in 1 in 30,000 individuals. Poland syndrome does seem to affect males more commonly than females.

Skrevet

Styrer egen dag? HVafornoe fantastisk er det du jobber med?

Er vekter så det er butikktyver, butikksjefer og vindretninga som styrer min arbeidsdag...

Skrevet

Haha, omraadevekter eller mobil?

(kjenner til det der gitt...)

Jeg jobber som selger for svigers i Danmark jeg...

Kjipt aa snakke snorsk for det er noen som bare ikke klarer aa skjoenne noenting som helst, men veldig deilig...

Er med svigerfar paa salgsmoeter, motiverer ham litt (ting har ikke gaatt saa bra frem til JEG kom, haha)

Men allerbest, jeg kan dra med ham naar jeg vil det eller bli hjemme om jeg ikke vil, ringe og avtale moeter om jeg vil eller la vaere...

Aberet er at dersom jeg ikke gjoer noe tjener jeg heller ingeting...

Skrevet

Begge. Veksler på det så ingen vet hvilken vekter som kommer hvilken dag:)

Høres veldig dreemy ut:) SÅ sant man får til å selge da...

(haha; en gang i tiden var jeg støvsugerselger så jeg vet hvor vanskelig det kan være å få til)

Skrevet

Jeg har en kjeeeeempefordel, nemlig at jeg selger dette< www.autosense.dk

Gjett om jeg treffer mmange damer?!?

Loenner seg aa vaere noenlunde pen jente da jah!

Lastebilmenn er lettsmeltelige. Haha...

Faar jeg spoerre hvilket firma?

Xen min jobbet som omraadeleder i SVika tidligere, Tyttebaer...

Han foer det jobbet som mobil for Spurvepatruljen og jeg har jobbet i Hafslund selv... (men ikke som vekter da...)

Skrevet

Hehe, tipper det går unna litt da:)

Skan-kontroll heter firmaet. Ikke så svære eller kjente men trives godt på jobb, jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...