Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Når man har høyt blodtrykk,over 95 og høyere (undertrykk) og høyt utslag på urin,hodepine og mye vann i kroppen. OG du er noen dager fra termin-hvorfor setter de ikke dama på en kur da???? Noen som vet? Ei venninne ligger inne nå-og blir overvåket... Jeg fatter ikke hvorfor de ikke gjør noe....? Hu blir jo helt utslitt selv stakkars...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hva er blodtrykket hennes?? Jeg fikk svangerskapforgiftning i mitt forrige svangerskap.. Ble satt igang i uke 38.. Men jeg lå på sykehus i 3 netter før fødselen startet!! Kansje dem bruker denne natten på å måle urin og sjekke nøye før dem gjør noe!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Ang blodtrykket,så vet jeg bare at undertrykket ligger på over 95. Og hu har ligget der nå siden igår tidlig. Skulle måle alt igjen idag-og ting er likt som før. Blodtrykket er like høyt selv om hun hviler... Hu kommer ikke hjem da... Så da lurer jeg på hvorfor de ikke gjør noe?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hmm. Det er rimelig tåpelig av dem å ikke sette igang da,for det er dem klar over at dem må gjøre. Det går ikke over nå som det har gått såpass lenge. Stakkars jente,, jeg vet hvordan ho har det! Huff. Jeg er selv i uke 31 og er i ferd med å få tilbake dritten. Blodtrykket mitt var på 240/190 under forrige fødsel og det var livsfarlig. Er livredd for det samme igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Å gud så høyt!!! Uff... Det er akkurat d jeg mener egentlig... At når babyen fint overlever utenfor-da burde de sette i gang... Bedre d enn at man venter å noe skal gå galt...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Ja,for jo lenger dem venter jo mere risikabelt er det jo.. Huff.. Ho går stelle seg på bakbeina og si det rett til dem!! Hvor langt er ho på vei?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 hun er 5 dager fra termin....! Håper vi får høre mer positivt i morgen... At dem gjør noe.... større fare ved å vente....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Ja,hvis ikke får vi håpe det starter av seg selv straks da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå