Fomle med nurk! Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har en uke igjen til termin! Har ikke merket noen verdensting av menssmerter, eller andre ting...når jeg leser her inne virker det vanlig å merke at fødselen nærmer seg og at kroppen klargjør deg. Er jeg unormal?? Burde vel synes det var deilig å slippe, men skulle gjerne kjent at kroppen klargjør seg.. Når jeg leser det dere skriver om kynnere, ville jeg nok med engang tenkt at det var fødselen var igang. Noen som vet???
Xenaen Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Har født to barn og begge gangene fikk jeg INGEN forvarsel. Ingen slimpropp, ingen kynnere, ingenting noe som helst. Og så var plutselig fødselen igang. Ikke har jeg født på natta heller, som de jo sier er vanligst. Jeg har våkna med rier begge gangene, ingen vannavgang før nesten full åpning. Så man kan nå lese om forvarsel og slimpropper, men ha nå i minne at det kan være helt annerledes for deg!
MAMMA1 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Jeg føler omvendt denne gangen, ingenting stemmer likssom.Jeg har alle tegn til alle døgnets tider i snart 1 uke, det er frustrerende.I første sv skap merket jeg ingenting før jeg våknet en natt med menssmerter, og da var det hele i gang.Du kan være litt glad du ikke går og kjenner på forskjellige symptomer, man får utrolig mange falske forhåpninger og blir mye mer utålmodig FØR termindato er nådd.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå