Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Nå har jeg sett episode 22 og 23, og den siste ga meg et skikkelig flashback så jeg begynte å stortute, både en og to ganger!!! Jeg må si jeg er imponert over denne serien! Det er ikke mange serier som har klart å holde tempoet oppe på denne måten i sesong etter sesong!!!! Nå er jeg helt pumpet her jeg...............
phantomet Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Da må jeg skynde meg og bestille de to episodene. *smiler* Sender en sms sporenstreks, slik at kollegaen til phantom-mannen kan brenne de siste til meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Ja, det må du! Jeg fikk en skikkelig reaksjon jeg............på min egen opplevelse for drøye 13 mnd siden.....;-)) Skal si det sitter i kropp og sjel!
♥Snulder Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 HA!!! Dvd`n begynte å hakke her... så vi så bare halve episode 22!!! Vi har fått brent ut på nytt, og skulle se den i kveld, men da dukket det opp 2 langhåra bakgårdsramper som skulle snakke biiiiiil med sambo!!! Snakk om nedtur! Kan jeg kaste dem ut snart? Er vel ikke frekt det når det er noe så viktig som Grey`s det er snakk om!!!!! ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå