Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Jg har hatt store plager den siste tiden med mye i min graviditet, vært fremogtilbake til legen osv. Stesøstera mi er ikke profesjonell, men hun healer og har hørt at det fungerer for mange. Jg synes det er verdt forsøket. Noen som vet om dette er skadelig for foster på noen som helst måte ?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 min homopat sa at jeg aldri måtte heales mens jeg jeg er gravid.....ville vært litt forsiktig med det....men, jeg ville hørt med en som er proff..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Tusen takk for raskt svar Sa homeopaten din hvorfor han anbefalte å ikke heale under graviditeten ?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 hun sa det kunne skade fosteret...hun sa ikke mer en det....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Hm, skulle likt å vite hva begrunnelsen var. Men takk for svar
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 grunnen til at man ikke skal heales under svangerskapet kommer av energiene, noe dere sikkert forstår.. man kan lett komme til å tukle med ting, som gjør at barnet eventuelt blir først alt for tidli, altså sette igang ting som ikke skal settes i gang.. energiendringene kan også gå uttover barnet i magen, men er ikke sikker på hvordan... samme gjelder jo akkepressur til en viss grad, spes i mageregionen, eteriske oljer bør man og ligge unna da noen av de kan være giftige for foster, osv.... er forr alt som heter alternativ medesin i grunn, men mye kan skade et forster.. la healingen ligge. vent heller til barnet er ute.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå