Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 ..lyster om dagen når det gjelder mat o.l? Jeg hatt fått ulike kick i de 26 ukene jeg har vært gravid - og at man bare plutselig får lyst på noe der og da, - og bare må ha det! Eller føler lukt eller smak av noe.....Snodig:) Men det er jo litt morsomt da.. Mine kick til nå har vært: * appelsinjuice *brødskive med tomat og majones ( har aldri vært spes glad i majones..) *gresk salat med oliven og fetaost..(til og med grønn oliven..) *sjokolademelk *jordbær og vannmelon...nå om dagen - må ha det! Trøster meg med at det er sunne alternativer ennå Og synes det er litt morsomt - merkelig sug etter ulike ting - i ulike perioder:) Flere??? Få høre:)
velsignet med to Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har hatt en milliard små kick jeg også, akkurat nå gor det i røde epler og jordbær Tidligere har det vært mørkt knekkebrød med smør, isbiter, sjokoladepudding, melk, yoghurt, kick-lakrisen med sitron i, tja er sikkert mer med det var det jeg kom på i farta
*dragonfly* Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 SÅ UTROLIG KOMISK. Jeg har akkurat de samme kickene som deg. Det er sjeldent jeg har hørt folk som vil ha akkurat det samme som meg, men dette var nesten sprøtt. Jeg har en ting å tilføye da. scampi stekt i indisk krydder......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå