Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 5mnd som jeg fullammer. Jeg skal bort i helgen uten mann og barn, så da skal hun få mm og mme på flaske. Skal ha med pumpe, har Avent håndpumpe. Men i det siste så har jeg fått ut så lite melk når jeg pumper. Lurer litt på hvordan det skal gå når jeg ikke får ammet i løpet av hele helgen.. Melkeproduksjonen stopper vel ikke? Og funker det kanskje bedre med elekstrisk pumpe? Noen som har erfaringer eller råd de vil dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også ut svært lite når jeg pumpet meg, så jeg orket ikke stresse så mye med det når jeg var vekke annet enn for å bli kvitt sprengen. Fant ut det at produksjonen tar seg raskt opp når en kommer hjem igjen, måtte bare amme litt oftere i en dag så var i alle fall min produksjon på topp igjen. :o)

Skrevet

Du kan ringe legen og få resept på den nesesprayen for å stimulere utdrivingen, for det er sikkert den som ikke slår inn siden du ikke klarer å få ut mye melk.

Jeg har brukt Avent manuellpumpe i 8-9 mnd og er veldig fornøyd med den, men det er sikkert en smakssak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...