vannmann79 Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har ei jente på 5mnd som jeg fullammer. Jeg skal bort i helgen uten mann og barn, så da skal hun få mm og mme på flaske. Skal ha med pumpe, har Avent håndpumpe. Men i det siste så har jeg fått ut så lite melk når jeg pumper. Lurer litt på hvordan det skal gå når jeg ikke får ammet i løpet av hele helgen.. Melkeproduksjonen stopper vel ikke? Og funker det kanskje bedre med elekstrisk pumpe? Noen som har erfaringer eller råd de vil dele med meg?
mamo82 *2 jenter* Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg fikk også ut svært lite når jeg pumpet meg, så jeg orket ikke stresse så mye med det når jeg var vekke annet enn for å bli kvitt sprengen. Fant ut det at produksjonen tar seg raskt opp når en kommer hjem igjen, måtte bare amme litt oftere i en dag så var i alle fall min produksjon på topp igjen. )
så var vi 4 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Du kan ringe legen og få resept på den nesesprayen for å stimulere utdrivingen, for det er sikkert den som ikke slår inn siden du ikke klarer å få ut mye melk. Jeg har brukt Avent manuellpumpe i 8-9 mnd og er veldig fornøyd med den, men det er sikkert en smakssak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå