1jente+1spire Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Er det noe hvem som helst kan gå til? og når begynner dere å gå til det? og hvem utfører det?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Det har vært veldig mange innlegg om dette den siste tiden og i dag, så gå til neste side og les der....
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 "Klinikk for alle" gikk jeg til.( sandvika .Har også andre klinikker bla Majorstua) Seriøst sted, men hjalp desverre ikke stort her på meg. Hør om legen/jordmor kan anbefale et sted der du bor. Sikkert nok av useriøse steder som driver behandling...
9nah Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Og Klinikk Fjeld (også Majorstuen tror jeg). Alle kan ta det tror jeg. hørt mye positivt om det. skal begynne selv i uke 35. de anbefaler 1-2 ganger i uken fra uke 35.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Jeg gikk til en kjempeflott dame i Akersgata, Acustikk het klinikken, men det var for bekkenlosning og det hjalp veldig. Tror hun holder på med modningsakupunktur også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå