Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 så digg!!!!!!! føler meg SÅ mye freshere... )) kunne tenkt meg å strpia det litt og, men det får jeg gjøre etter av lille snupp er kommer til verden... løitt godt å fornye seg litt da og! ;o)
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 enig med du:) klipp og hårfarging for noen dager siden jeg, det gjør underverker:)
Pianutten Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Åh! Jeg kan nesten ikke vente! Jeg har time til full service på håret nå til lørdag jeg Det skal bli så vannvittig godt! Føler meg som en grå mus akkurat nå..med slitte tupper og ettervekst som bare det...nei dette skal virkelig bli en opptur
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 ja, gled deg!!! det var jo bare helt deilig!!! )) angrer på at jeg ikke stripa det med det samme i grunn... men da kan jeg glede meg til det etter snupp er kommet... ;o) ikke så mye som skal til for å glede oss gravide nei, thihiiii... ;oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå