mamma til 3:) Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Nesten ikke vært syk gjennom hele svangerskapet... Og nå vettu, 9 dager før termin hva skjer da??? Joda vondt i halsen, vondt i hue, fryser osv.. DRITT!!! Måtte bare få det ut... Og har dere noen gode råd mot at det kanskje ikke bryter såååå ille ut så tar jeg gjerne imot:)
Forskeren Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Det har skjedd her også.... Har 26 dager igjen, da, så rekker vel å bli frisk før fødselen får jeg tro. Tett nese i kveld, etter en del dager med halsvondt og generelt dårlig "influensa"-form. God bedring
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 æsj dah!! skikkelig kjipt!! (( masse masse goood bedring snuppa..... *klemme på*
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Uff da, silje! det var ikke koselig å høre, synes skikkelig synd på deg nå:-( men jeg har et litet tips som pleier å hjelpe....smaker f**n men det hjelper..hihi. Miks dette i blender/foodprossessor: 1/2 sitron 1 grapefrukt 2 kiwi 2 hvitløksfedd 1 krm cayennepepper dette er et c-vitaminsjokk som går i lynfart ut i systemet, og den pleier å ta livet av det meste...hehe..men hva gjør man ikke når det passer j**lig dårlig å være syk.. få det i deg å bli frisk, så kan du komme på tobias i morgen å få litt bedre mat der :-)
mamma til 3:) Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2007 Hehe:p min flaks det... Men men.. Har ikke noe av det i huset.. Og orker ikke reise ut nå.. Så da kan jeg vel bare ha d så godt!! SKAL komme på Tobias i morra!!!! Ellers blir jeg gretten:p
Fomle med nurk! Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Jeg og!!! syv dager igjen og er skikkelig forkjøla jeg og... Eneste jeg har tenkt er at det kan være lurt å kjøpe nesespray av noe slag så får skikkelig puste under fødsel:)
mamma til 3:) Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2007 Typisk typisk typisk:p god bedring til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå