Gå til innhold

JADA det måtte jo bare skje!!! (syte):p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten ikke vært syk gjennom hele svangerskapet... Og nå vettu, 9 dager før termin hva skjer da??? Joda vondt i halsen, vondt i hue, fryser osv.. DRITT!!!

Måtte bare få det ut... Og har dere noen gode råd mot at det kanskje ikke bryter såååå ille ut så tar jeg gjerne imot:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har skjedd her også.... Har 26 dager igjen, da, så rekker vel å bli frisk før fødselen får jeg tro.

Tett nese i kveld, etter en del dager med halsvondt og generelt dårlig "influensa"-form.

God bedring :)

Skrevet

Takk=)

God bedring til deg også!!

Skrevet

æsj dah!!

skikkelig kjipt!! :o((

masse masse goood bedring snuppa.....

*klemme på*

Skrevet

Tusen takk=)

Skrevet

Uff da, silje! det var ikke koselig å høre, synes skikkelig synd på deg nå:-(

men jeg har et litet tips som pleier å hjelpe....smaker f**n men det hjelper..hihi.

Miks dette i blender/foodprossessor:

1/2 sitron

1 grapefrukt

2 kiwi

2 hvitløksfedd

1 krm cayennepepper

dette er et c-vitaminsjokk som går i lynfart ut i systemet, og den pleier å ta livet av det meste...hehe..men hva gjør man ikke når det passer j**lig dårlig å være syk..

få det i deg å bli frisk, så kan du komme på tobias i morgen å få litt bedre mat der :-)

Skrevet

Hehe:p min flaks det... Men men.. Har ikke noe av det i huset.. Og orker ikke reise ut nå.. Så da kan jeg vel bare ha d så godt!!

SKAL komme på Tobias i morra!!!! Ellers blir jeg gretten:p

Skrevet

Jeg og!!!

syv dager igjen og er skikkelig forkjøla jeg og... Eneste jeg har tenkt er at det kan være lurt å kjøpe nesespray av noe slag så får skikkelig puste under fødsel:)

Skrevet

Typisk typisk typisk:p

god bedring til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...