MrsMoo Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Har en gutt på 5 uker og vil gjerne at han skal ta flaske i ny og ne. Når kan man begynne?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Det er vel bare å begynne å øve. Og tar han den, ikke slutt, men gi flaske regelmessig. Hvis ikke ender du opp som meg, med en puppeavhengig baby! Hadde et avbrekk og da var det gjort.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Med en gang ammingen går fint er det ikke noe i veien for å prøve flaske. Ikke noe værre det enn å bruke smokk. Min gutt er 7 uker nå og vi har prøvd flaske et par ganger. Veldig lurt å ikke vente for lenge tror jeg. Ille nok å reise fra de første gangen om en ikke skal tenke på at de ikke vil ta flaska i tillegg.... ) Lykke til!!
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Vi prøvde første gangen når han var 3 uker. Nå er han over 5 mnd, og liker flaska også. Men jeg sier også; hold flaskebruken ved like. Vet om mange som har tatt flaska, men plutselig nekta for at d ble for sjelden. Synes det er kjempedeilig å vite at han tar flaska og at jeg har muligheten til å komme meg ut. Selv om jeg ikke benytter meg av den muligehten så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå