Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Har sterkt nedpress hver dag,men blitt verre nå.Uke 37 imorgen..Masse kynnere spesielt om kveldene,og ellers om dagene også.Men verst om kveldene.Har så vond nedpress følelse at det er vondt å gå,og om kveldene kjennes det ut som barnet kommer ut.Er det dumt å kontakte føden,eller er dette normalt? Fikk mitt første barn uke 37 så er litt usikker på hva som skjer,første gangen kjente jeg ikke at jeg hadde åpning.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 De er jo der for å svare på spørsmål også, ikke bare ta imot barn. Men jeg kjenner igjen beskrivelsen din fra forrige svangerskap. Hadde det også sånn noen dager, jeg googlet meg frem til at det nok var latensfasen min som drøyde ut i noen dager. Tror ikke det er nødvendig å kontakte føden før veene er skikkelig i gang. ) Uansett må du ha lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Takk for svar jenter..er så vanskelig når det begynner å nærme seg fødsel.Blir plutselig så usikker på hva som er normalt og ikke...hodet er festa for mange uker siden.Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.Får vente et par dager og se om det blir verre..
@nita+Sebastian Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Har det på samme måte. Jeg er 38 uker i dag. Mitt tips er å følge med på klokka når kynnerne kommer. På den måten skal du vel få en viss peiling på når det går over til veer. Det er det jeg gjør i allefall ) Ellers trøster jeg meg med at så harde kynnere forhåpentligvis er godt for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå