JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Det ble plutselig helt vått i trusa mi mens jeg vaska badet, er 99% sikker på at det ikke var tiss (helt sikker kan man vel aldri være, men jeg har ikke tisset på meg noe tidligere i svangerskapet, og det kjentes ikke ut som at jeg tisset...) Tok på et bind for å se om det kommer mer, det ble skikkelig vått, og ikke noe slimete... Noen med erfaring som kan hjelpe meg?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har ikke erfaring, men jeg mener å ha hørt at man skal sjekke om det er fostervann på sykehuset... Ring dem og hør, de er jo der for å hjelpe oss!! Lykke til!!
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 høres ut som fostervann ja:) men ring føden,de vil gjerne ha deg inn for en sjekk..Lykke til:)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Jeg ringte dem nå, skulle se an om det kom mer, og heller ringe dem opp igjen, ettersom jeg bor så langt unna og ikke har bil. Oj, nå fikk jeg skikkelig hjertebank her. Tenk om det er noe på gang da? aHar hatt masse sterke kynnere og mensmurringer i det siste.. Er 38+3 idag.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 jeg synes det høres ut som noe er på gang jeg Simsala:) Skal du snike i køen eller? Blir spennende da! Ønsker deg masse lykke til!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 Takk for det:) Huff, hvordan skal jeg klare å slappe av nå da? Vil jo ikke ta helt av heller, i tilfelle det er falsk alarm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå