2 gutter og 1 jente Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 hvordan gaar det med deg? er du her enda?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Kanskje MÅNS er den første av "oss" som føder..... Vi får bare krysse fingrene våres Lykkelita;) alle ti, vel å merke.... XXXXX Ønsker oss selv masse lykke til, og en j*velig natt med masse vondt i mage/rygg;) hehe
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Hallo, jeg svikter ikke! Er her enda.. Gikk nettopp inn i 15døgnet etter termin. Godt vi holder koken jenter!!! Lykke til selv inatt jenter, om det skulle skje noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå