fikk prins 11.01.07 Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 er det noen her som har noen skikkelige gode råd for å få mini til å ta flaske??? jeg har ammet han hele tida og føler behov for å venne han til å ta flasken, slik at det går an for meg å gå ut et par timer osv... han er fire måneder og jeg er ganske fortvilet...gi meg noen råd...please....anyone,,har prøvd i flere dager nå og han bare skriker og nekter....når han tilslutt begynner å suge litt er han så utmattet av skrikingen at han sovner...Har ikke hatt noe alene tid siden jeg fikk han..
fikk prins 11.01.07 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2007 dytter jeg..har byttet nick...fikk jo gutten for fire måneder siden da..hihi..jaja...noen??????????????
fikk prins 11.01.07 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Er det ingen som har sliti med å venne til flaske her da som har fått det til etterhvert og kanskje har noen almenne gode råd for å få det til skikkelig....jeg har en datter fra før av...hun tok flasken med engang jeg begynte så jeg må innrømme at jeg sliter denne gangen...skjønner ikke hva jeg skal gjøre...syntes det er skikkelig slitsomt...trenger virkelig hjeeelp...................!
snartmammapåny Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 ha litt sterkt sukkervann på flasketuten så smaker den godt;) Mulig det hjelper...!? Ellers er det jo vanlige råd som om å la noen andre enn mamma gi flaska. Babyen forbinder mamma med pupp så noen ganger vil de ikke ha flaske av mamma..
fikk prins 11.01.07 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Takker så mye...jeg er villig til å prøve alt...så det skal jeg prøve da...tuuusen takk
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Min ville ikke ta flaske, måtte vente helt til han begynte å drikke vann fra tutekopp (rundt 6-7mnd).Da ville han ha flaske også, men da var det jo ingen vits for da kunne han få det i koppen...Vi prøvde forskjellig: la en annen mate (ikke du)så han ikke kjenner lukten av deg/pupp, NUK eller MAM tutene er forskjellig form, kan jo prøve det?, øve litt hver dag, slutte når han vegrer seg... Lykke til! Fikk det jo ikke til selv, men vet andre som har fått det til med noen av disse metodene.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Har hørt andre som ikke får sine små til å ta flasker sverge til NUK-flaskene. De tar ingen andre flasker, bare de. Kanskje verdt å prøve?
Bellen^2 Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Jeg skjønner godt frustrasjonen din, lillesjefen her i huset er også 4 mnd og vi har også hatt problemer med å få han til å ta flasken. Nå ser det ut som vi har funnet en tutt som er godkjent av kladden da. Han bruker NUK smokker og nå to dager på rad har pappa'n fått gitt han flaske med NUK tutt. Det tar tid og han tømmer ikke flaska enda, men det er en god begynnelse. Lykke til og ikke gi opp håpet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå