Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini på 20 mnd klatrer utav senga 10 ganger om kvelden. Er det noen som bruker sele på sine små? eller vet hvor jeg kan få kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Babysafe til vår gutt på 14 måneder. Fra da han forsto at det gikk an å reise seg i senga (ca. 9 mnd alder), reiste han seg opp hele tiden og gjennom hele natten. Etter at vi tok i bruk Babysafen, roet han seg betraktelig og kunne sove gjennom hele natten... (Han trengte hjelp til å legge seg ned de gangene han reiste seg opp)

Kjøpte Babysafen på Babyshop til rundt 400 kroner, og den har seler som man binder rundt madrassen...

Men vet ikke om gutten min hadde tolerert og blitt bundet fast i en alder av 20 måneder da... Men går muligens greit med din? ;-)

Skrevet

Jeg har også denne selen og er veldig fornøyd men den. Vet at det er mange meninger om dette men dette er noe som gjorde at hun fikk sove om natten. Vi har begynnt avvenning.

Skrevet

Jeg som svarte over her...

Jeg har også hørt at det er delte meninger om denne selen, men vi har ikke angret et sekund på at vi gikk til innkjøp av den!

Da vi ikke hadde den, måtte vi opp i hvert fall en gang i timen natten gjennom og hjelpe gutten vår ned i liggestilling igjen. Han visste rett og slett ikke hvordan han la seg ned. Prøvde å legge seg oppå gelenderet og sånt...

Om man får en hel natts sammenhengende søvn, er det jammen verdt å bruke denne posen! :-)

Skrevet

Sønnen vår på 1 år reiser seg også opp mange ganger i løpet av natta, så vi har vurdert å kjøpe en slik sele. Men jeg lurer på en ting... Han sover mesteparten på sida. Går det an med en slik sele, eller kan de bare ligge på ryggen??

Skrevet

Jeg har den ikke så stram slik at det er fullt mulig å legge seg på siden eller sette seg opp i den men ikke reise seg. Den har vært helt super.

Skrevet

Takk!! Da skal jeg kjøpe en når jeg får lønn på fredag!!

Skrevet

Tusen takk for mange svar!

Problemet er har aldri vert at han har reist seg opp i senga, men at han nå er begynt å klatre utav. Og han kommer seg ikke oppi senga igjen. Begynner å leke, kommer ut i stua til oss og er i knall form-selv om han var kjempetrøtt da vi la han!

Tror jeg ser det litt an, kanskje det hjelper å være konsekvente å legge han oppi senga igjen! Ble bare litt fortvila da han kom ut for 10. gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...