Murmeline Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2007 Hehe, prøver igjen. Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillab!!
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 ah, det er jeg som er naemmen... Hahaha... Staar til med dere? *saaavne vennene vaare* Og sanne badebilder er bare slemt, vi vil og!
Murmeline Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Hehe... Nå må du snart komme deg hjem til skikkelig pc med ordentlig tastatur, umulig å lese hva du skriver jo!! Her står det bra til, er lite på dib om dagen, er litt lei av all kranglingen her rett og slett:( Vesla kryper nå, og er kjempesint fordi hun ikke klarer å krabbe, klatre samt gå! Er skikkelig interessert i å utvide verdensbildet sitt rett og slett! Hun sitter i vognen og følger med, liker å kikke seg rundt, og kjøre bil (har fått musikk-bilratt på vognen...) Så har virkelig blitt stor jente siden sist du så henne! Men da antar jeg at Embla går allerede;)? Hvordan har du det der nede? Alt bra? Med Jens? og svigerfamilien.... hehe... Blir det noe jobbing på deg? Fortell fortell!! Så du fikk bildet, så bra! Du skulle sett henne i virkeligheten, hun spreller og spruter vann, vil helst drikke litt av det også.. Koser seg veldig der gitt:) I morgen skal vi på babysvømming igjen, og da skal vi ta undervannsbilder tror jeg!! Savner dere, komme hjem snart nå
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Fortell meg hvordan jeg fikser det! Jeg blir gal av det dustetastaturet her selv. Noe har klikket helt her... Det er nemlig min egen maskin,men den kreperte her om dagen, bare ble helt sort med noen hvite duppeditter rundtomkring... Skremt da ja! Kranglingen her har jo tatt helt av, Pia og Kozy har flakset i tottene til hverandre i dag og, det var nedtur... Flinke vesla di! Gleder meg til aa se hvor flink hun er blitt. Hun krabber sikkert innen jeg er tilbake. Embla rusler langs sofa og bord, men ikke uten noe hun kan klamre seg fast til. Heldigvis, hun kan godt vente litt lengre med ruslingen for min del. Jobbingen gaar saa det suser, solgt massemasse i dag. (blir rik til jeg er tilbake, haha) Jens har det bra, funnet ut at kl 0530 faktisk ER tidlig han og, jammen paa tide. Fungerer veldig bra med ham og lille, de foerste dagene jeg var lenge borte var hun helt i ulage stakkar... Ah, gleeeder meg til aa komme hjem og finne paanoe med dere!
Murmeline Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 Ja, krangling både her og der, uansett når jeg logger på så er det et eller annet, så gidder nesten ikke å skrive her lenger. Så den noe lengre tråden ja, og et par til... Ikke så greit det der. Men sånn er det vel på nettforum, mange ulike personligheter/meninger. Her prater man kanskje med personer man ikke ville pratet med i virkeligheten, og det kan gå litt galt.. Pratet med ei på msn en gang, det skar seg etterhvert, det skriftlige ord blir ofte litt for sterkt, og lett å misforstå hverandre. Men, nok om det.. Håper hun krabber snart, for hun er ganske slitsom nå, utålmodig osv.. Så Embla rusler rundt stuebordet! Tenkte jeg det ikke!! Hver gang jeg synes vesla har kommet langt, har Embla kommet enda lenger, hehe.. Får jo aldri tatt henne igjen jo! Så bra at jobbingen funker! Selger du greit nok, eller blir du littegrann rik? Eller kanskje veldig rik? Jobber du fulle dager, eller hvordan er det? Så bra at pappaen får det til, viktig med mestring osv,.. Gjesp! Her er det tidlig morgen for tiden her også, blir skikkelig trøtt både midt på dagen, og tidlig på kvelden. Blir ikke såååååå lenge til jeg hopper i loppekassa, nyskiftet sengetøy + akutten:)
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Jeg hang meg paa litt krangel i gaar men usj, er jo bare drittkasting og det er ikke min type debatt... Jeg skriver igrunn konsekvent lite paa msn jeg, liker egentlig ikke aa prate med folk jeg ikke kjenner GODT paa den maaten. Jeg kan bruke 10 min paa en sms til noen jeg ikke kjenner godt, saa msn blir jeg stresset av. Hehe... Utaalmodig,v ah, ikke snakk, Embla er jo naa saa mobil at hun henger i buksebeina mine uansett hvor jeg befinner meg, vips saa er hun der og klenger... Litt soett, men hutteheite, sliiitsomt! Embla er propell,men A er nok fremdeles foran paa det verbale|spraaklige... Saa der leder hun! Jobbingen gaar egentlig veldig bra, kanskje mest fordi jeg finner paa masse hyggelig og moro sammen med svigerfar, han er en skikkelig festlig og hyggelig fyr har jeg funnet ut! Hehe... Jobber langt fra fulle dager, vi er ute og selger ca 3 dager per uke og da kan vi holde paa i opptil 9, 10 timer, andre dager sitter jeg bare og koooser meg hele dagen... Jevner seg nok litt mer til uken, da ser det ut til at vi har faa avtaler, men nesten hver dag. Embla har faatt hest! En liten nydelig pelsball som kom til verden 3 mai! Skal hete Tingeling! Bilder kommer paa facebook senere i dag eller i morgen. (hvorfor er ikke du der forresten?)
Murmeline Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2007 Ohhh, nå er jeg trøtt, så blir ikke verdens lengste svar.. Jeg gleder meg til å se Embla igjen, innen jeg ser henne klatrer hun vel opp beina dine også tenker jeg, tøffe jenta! Klengete, ja det kjenner jeg igjen. Vesla har begynt å gi meg kos, eller rettere sagt; sleik på kinnet, med masse sikkel, hehe.. og gir tydelige tegn på at hun vil klatre, vil opp på armen osv. Snodig hvordan de kommuniserer, det er så mye mer tydelig nå.. Ah, så du jobber med svigerfar! Gøy:) Har gjort det selv, er egentlig ganske ålreit det, bli kjent på en annen måte:) Flott at det har ordnet seg, håper ikke du satser på en karriere der nede da;) Selv har jg begynt å kikke etter jobb, har søknad på DRØMMEjobben inne akkurat nå, krysse fingre... Fått hest allerede? Så gøy!!!!!!!! Tingeling var et nydelig navn. facebook- vel, ehhhhhhhhhhh, trodde det var helt last week jeg nå, hehe.. Har ikke giddet enda, har nok av pc-prosjekter jeg må gjøre før det, så forelpøig karantene for meg.. Er det ikke lett å bruke mye tid på det også?
Murmeline Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2007 Oi, enter... Og så avslutter jeg her:( Nattinatt!! Gi Embla en riktig god kos fra meg i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå