moly Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Eg har to barn fra før. Hvis eg holder den over magen, vil den da vise bare den som er i magen nå eller vise dei barna eg har fra før + dei eg kommer til å få?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 skal vel liksom være den du kommer til å få )
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Den skal først vise de barna du har for så å vise de du kommer til å få
2gutter&2jenter Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Håper ikke det er noen som tror på det tullet der....
moly Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Eg må jo sei at eg har vondt for å tru på det for det kan vise forskjellig fra gang til gang, men er jo litt gøy likevel:)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 "Greia" med ringtesten er som følger: Om du holder ringen over magen, så skal ringen vise kjønnet på babyen som ligger i magen. Om du holder ringen over håndleddet, så vises barna du har fått og vil få i "riktig rekkefølge". Den testen er jo mest bare for moro da, men den stemmer faktisk på meg... så langt... Og den stemmer også på mannen min. Jeg ble faktisk "spådd" med ring-testen da jeg gikk på ungdomskolen, da viste ringen 6 barn, gutt,gutt,gutt,jente,gutt og jente... Og jeg bare lo og tenkte ja jøss! Men i dag venter jeg nr 6..
prøvekluten+3små Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 viser alle mine barn om jeg holder den over magen og:o)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Hmm... viser bare jente på meg når jeg holder ringen over magen... ;Men hele "rekka" kommer når jeg holder den over håndleddet... Pussige greier.. er godt det bare er på gøy da... for jeg vet jo ikke kjønnet før h*n kommer i oktober. Ps. ungene mine ville bli "spådd" og,hehe... Om alt stemmer kommer det til å bli dyrt for "bestemor" altså, viste 15 barnebarn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå