Myrnia 4barnsmamma Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Heisann hoppsann -- skal til jordmor på fredag .... mao 3 dager til .. er så utålmodig etter å få vite hvordan bebbissen i magen ligger - jeg er egentlig helt sikker selv på at hodet er godt plantet under ribbena mine !!! Bebien lå i seteleie på sist kontroll for 3 uker siden og jeg føler meg akkurat likedan nå - i fht magen, spark etc Er så utålmodig etter å få kommet igang med planlegging av hvordan man da skal forholde seg til dette!!! vil jo helst føde normalt men .... Andre her som har barnet i seteleie? Er selv i uke 35 :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå