Gå til innhold

Greier nesten ikke å vente!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann hoppsann -- skal til jordmor på fredag .... mao 3 dager til .. er så utålmodig etter å få vite hvordan bebbissen i magen ligger -

jeg er egentlig helt sikker selv på at hodet er godt plantet under ribbena mine !!!

Bebien lå i seteleie på sist kontroll for 3 uker siden og jeg føler meg akkurat likedan nå - i fht magen, spark etc

 

Er så utålmodig etter å få kommet igang med planlegging av hvordan man da skal forholde seg til dette!!! vil jo helst føde normalt men ....

 

Andre her som har barnet i seteleie? Er selv i uke 35 :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...