Gå til innhold

rier eller kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg i tvil, har ikke termin før den 12. men har side kl 10 igår kveld hatt regelmessige trekninger i bekkenbunnen, også har slimproppen gått tidlig idag morges...nå har jeg trekninger hver syvende minutt...kan dette bare være kynnere?? fordi jeg har ikke kjent noen kynnere, bare mensen smerter... men er dette jeg har rier da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kan høres ut som kynnere..hvis de ikke er veldig vonde.Hadde en hel kveld med kynnere som kom med 10min mellomrom og varte i over ett min.

Skrevet

Det er nok kynnere, mot slutten hjelper kynnerene barnet lenger ned i bekkenet samtidig som mormunnen modnes. Når åpningen starter kalles det latensfasen, dette er den første delen av åpningsfasen. Hos noen (meg feks) kan latensfasen pågå i noen dager og når åpningen har nådd (jeg tror det er ca) 3 cm starter de skikkelige riene. Tro meg, du kjenner forskjell, veer har en helt annen karakter, også er de sinnsykt vonde!!

Lykke til

.

Skrevet

takk for svar, ikke særlig oppmuntrende, men dog et svar ;) dette er jo så vondt...

Skrevet

Heia! Hvor lenge varer kynnerne dine? Dersom de varer mindre enn 30 sekunder er det kynnere, når de starter å vare 45 s eller opp mot et minutt er det sikkert rier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...