Gå til innhold

Mine beste tips!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 mnd.

Skjeene de selger på rema 1000 er geniale!! De er gule å blå,etter at jeg begynte med disse går matingen som en drøm! Han har to tenner i underkjeven,fikk ising av de andre skjeene jeg har prøvd.Disse er myke så han kan bite på de.

Fisher price sin aquarium bounser stol,med lyd,lys og vibrering. Setter han i den og gir han en bitering,da sitter han lenge og koser seg prater som bare det! Så får jeg mulighet til å rydde litt i mellomtiden.

Stellebord med belte,slik at han ikke kan falle ned! Et must!! Skjønner ikke hvordan noen tør å legge bebisen sin på et stellebord uten belte!

Potetmel i stumpen istedetfor pudder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg at skjeene rema har er SUPER :-)

Bruker verken potetmel eller pudder! Her går det kun i zink :-) Ikke hatt et eneste sår el.

Skrevet

Slike innlegg er bra!

Jeg vil anbefale den stripete pysjen de selger på KappAhl med glidlås uten hel fot! Utrolig herlige! Bruker bare disse jeg. De finnes i flere farger: Lilla, grønn,rød, sort, etc. De er gode og myke, og glidlåsen gjør det enkelt om natta om du skal bytte bleie feks :o)

(Men hvilke stellebord selges med belte?)

Skrevet

Jeg bruker også kun de pysjamasene!Geniale!

Jeg kjøpte stellebord på en barnebutikk,beltet sitter fast på stelleputa. hyller under for diverse rot;)

Skrevet

Du får ta med deg et av stellebordene de har på Gardermoen.. :)

Skrevet

Jeg har et som heter Babe champ. Har det blant annet på BarnasHus.

Bare sjekk at glidelåsen ikke er skarp øverst mot halsen på pysjen. Min var nemlig det en gang:( men ikke kjøpt der da.

Skrevet

Jeg har også brukt disse pysjamasene med glidelås, men sluttet da jeg leste noe litt skummelt. Hvis det er brann, så har glidelåsene lett for å smelte inn i huden og da blir pysjen umulig å få av.

Noe å tenke på...

Skrevet

...men vil forresten heller anbefale stellebordet Brio vegga. Helt genialt, synes jeg!

Skrevet

Hei, vi er veldig fornøyde med Baby-Bjørn produktene vi har kjøpt: Vippestolen, bæreselen, smekken (som ser ut som en liten regnfrakk), potten og dosetet.

Ellers er Stokkevognen super!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...