Gå til innhold

Hvorfor så mange spm om "hvorfor anonym"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

, hvorfor ikke framstå med nick osv... Heregud, dette er en tråd for voksne folk (forhåpentligvis) og om en veldger nick eller anonym eller hva d måtte vere: så respekter d da, og ikke bland dere bort i hva alle andre gjør. Er like anonym om en har nick eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner godt at folk vil være anonyme noen ganger. Det er jeg også når jeg lurer på ting som jeg kanskje syns er flaut eller noe.. Man er ikke like anonym med nick hvis det er noen her inne man kjenner fra før av. Det som irriterer meg med anonyme er når det missbrukes til å slenge dritt.

Skrevet

Skjønner godt at folk er anonyme når de spør/svarer på intime eller personlige ting. Derimot har jeg ikke så mye til overs for de som slenger dritt med anonymknappen på. Man får tørre å stå for det man sier, synes jeg. Ja, man er anonym, men de som bruker anonymknappen når de slenger dritt gjør jo det jo nettopp for å ikke bli hetset her inne i andre sammenhenger og da synes jeg man er falsk. Hyggelig med nick i det ene øyeblikket og drittkjerring i det neste når man kan være anonym.

Skrevet

Veldig enig med førstemann her - synes det er så ungdomsskoleaktig å henge seg opp i om en er anonym eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...