Gå til innhold

fortelle dine nærmeste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kor tid skal du fortelle din nærmeste familie/venner den store nyheten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fortalt noen det allerede, men samboeren min vil gjerne vente til det er gått litt lenger tid. Har store problemer med det da jeg vil at hele verden skal vite om dette!! Familien hans og hans venner vet det ikke, bare foreldrene mine og mine nærmeste venninner vet om det.

 

tror at de som står oss nær uansett ville fått vite om noe hadde gått galt underveis, så ser ikke helt hensikten med å vente og vente og vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortelle det veldig snart til min side av familien hvertfall..

Men regner med at samboer vil vente litt med sin av en eller annen grunn..

Forrige gang jeg mistet visste alle om det, og det var masse god støtte å få da det gikk dårlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, går nok ikkje lang tid før eg må rope det ut til omverden heller! syns det er vanskelig å gå rundt med denne hemmeligheten...! tenker jo på det heile tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang fortalte jeg det til mamma nesten med en gang, og til folk på skolen og sånn. Både bra og dumt, siden jeg mistet. Var fint at mamma og venninnene mine visste det, for jeg har fått utrolig god støtte fra dem etterpå, men samtidig litt spesielt, fordi ryktet om SA spredte seg veldig sakte, slik at jeg stadig fikk gratulasjoner om graviditeten uker etter at jeg hadde mista...

Denne gangen venter vi etter planen med å si det til noen til vi har vært til ultralyd i uke 8 (får det pga SA sist). Mannen min vil helst vente enda lenger med å si det, men det syns jeg får holde! Helt sikkert blir det jo aldri, men etter uke 8 er det tross alt bare 5% sjanse for at det går gale. Og det er ikke så mye:)

 

Er glad for at jeg sa det til mamma sist, for jeg lurte på så mye, og det var så greit å kunne spørre henne. Så hvis man har et nært forhold til sin mor, kan det være greit hvis man er førstegangs, i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 1/2 uke nå. Har fortalt det til nærmeste familie og venner. Mistet to ganger i MA i fjor og fortalte det da også. Bare godt å få litt støtte når det går galt. Men også sant at ikke alle hadde fått med seg at det var gått galt. Tror i hvert fall ikke jeg hadde taklet å vært helt alene med sorgen, det er i hvert fall sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter nok til uke 14-15-16.. Vi får se:0)

Ventet til den tiden de tre forrige gangene. Og nå tenker jeg at det blir så lenge for de andre ungene å vente, om vi forteller det NÅ liksom;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet det skulle bli lenge til..men min samboer har fortalt alle han kjenner allerede.. Noe jeg mener er veldig dumt fordi i fjor sommer mistet jeg i 5 mnd! så hva få ham til å tro at vi garantert får beholde dette lille nurket? Alle tankene mine flyr rundt... Jeg vil hvertfall ikke fortelle det til min familie, før magen er på vei.. Herlighet, jeg skal bli mamma!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...