Gå til innhold

Herregud så mye vanskelige folk det er her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit.. skjønner at den kommentaren som anonym skrev på den dårlig råd tråden var litt drøy. Er helt enig i at det ikke er pengene som avgjør om man er god mor. Men på en annen måte.. så skjønner jeg anonym litt her.. man bør faktisk tenke over at man bør ha litt penger i bakhånd når man har en liten baby!! Men så kommer alle å skal høgge anonym.. og ikke kan forstå NOE av hva anonym mener.. Nei. jeg mener ikke at hun skulle ta abort isteden for å ha baby med dårlig råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tør du ikke legge ut med nick?

Skrevet

Jeg har daarlig raad selv, men kan ikke akkurat si meg helt uenig med anonym...

Men jeghar ogsaa forstaaelse for at tankegangen kan gaa den andre veien slik som den gjorde.

Penger er ikke et kriterie for aa sette barn til verden. Og heller ikke for om barna har det godt, ford et kan de godt ha likevel. Jeg er selv oppvokst med en mor med 50 krdagen til mat og annet paa seg selv og to barn, det gikk fint det, og i gode tider med en far som tjente 150000+++ per mnd og levde i sus og dus.

Begge deler er fint det, men dersom jeg skal si hvor jeg fikk mest av det er barn trenger var det hos den som ikke hadde pengene, fordi da var det andre verdier som var viktig.

(ikke at man ikke kan faa det om man har penger for det vet jeg jo ogsaa, siden jeg har sett begge sider av saken med egne oeyne!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...