Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Syns gutten min drikker så innmari lite for tida, i dag har han drukket kun 3dl med væske. Spiser normalt,drikker litt vann og litt juice. Men har kun 2 skikkelig våte bleier i døgnet. Noen tips til hvordan få i han mer væske? Han NEKTER å drikke melk,mme,kumelk eller blanding. Han har drukket lite siden lørdag,hadde noen dager med feber forrige uke hvor han spiste dårlig,men drakk godt. Må jo være altfor lite for en gutt på snart 1 år å kun drikke 3dl i døgnet. Dette fører jo også til at han får hardere avføring igjen (han som endelig hadde god fart på magen sin) Tar en tur på helsestasjon i morra hvis han fortsatt drikker dårlig.
Sina73 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg synes ikke 3 dl væske er lite hvis han spiser godt. Man får også mye væske gjennom mat. Jeg pleier å gi gutten min saft eller juice beregnet på barn/baby hvis han drikker lite.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Saken er jo egentlig den at han spiser lite mat med væske i, ikke grøt,ikke glad i middag Så har han jo bare 2 våte bleier i døgnet, det er nattbleia og ettermiddags bleia,de andre er helt tørre Prøvd å gi han litt saft og juice,men han vil liksom ikke drikke,bare blir sinna og dytter vekk flaske,kopp eller glass.. Får vel bare ta en tur på helsestasjonen i morra,ikke bra at de går for lenge med lite væske heller,holdt på sånn siden lørdag. Drakk dobbelt så mye før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå