Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 er sååååå plaget med halsbrann er 34 uker på vei å har mest lyst til å få ut babyen pga jeg ikke klarer gjøre noe, med en gang jeg bøyer meg litt fram så brenner det skikkelig i halsen å jeg får en sånn stor klump midt i halsen, kan nesten ikke spise noe og må ha vannflaska ved meg hele tiden uansett hvor jeg er. noen fler som har det slik?
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Uff ja.. Ikke mye godt! Men det er flere typer syrenøytraiserende du kan ta. De to jeg husker navnet på i farta er Novaluid og Gaviscon. Funker ganske greit på meg ihvertfall! (P.s: Pepcid-duo skal ikke bruker av gravide..).
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 skulle ikke være anonym men:o)
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Novaluzid, skulle det selvfølgelig stå. Tastaturet er helt på bærtur her etter at mellomstemann rev av en del knotter for en stund siden.. hehe.
Yo mama has a smelly belly! ;) Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Hehe, fort gjort å komme borti den knappen ja!
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 har prøvd gavison og link men det funket ikke:( selges Novaluzid på apoteket, er interessert i å på å prøve alt;)
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Jeg synes at Novaluzid i komb med gaviscon hjelper - Gaviscon flaska er nesten som en tåteflaske for meg .. Jeg drikker helst flytende fordi jeg blir kvalm av å tygge tabletter - smaker pyton, men lindrer :0) Tar Gaviscon etter hvert måltid, ved smerter og før sengetid. Ved sengetid tar jeg først Novaluzid - deretter Gaviscon.. og så står gavisconflaska på nattbordet og jeg fyller nok på et par tre ganger i løpet av natta!! Kjør på! Det e rbare et algeekstrakt - helt ufarlig!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Det har hjulpet meg å spise gullrotter og agurk faktisk!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 spis en liten bit rå potet. det gjør eg.. det hjelper på meg.. så du kan jo prøve..
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 fløteis..det eneste som hjelper meg og vann da...
barb81*har født!* Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 i det første sv skapet var jeg innmari plaga med halsbrann, og kjøpte gaviscon (eller noe i den duren, det begynte på "g" ihvertfall) Har halsbrann nå oxo, ikke like ille (takk og lov), men melk funker på meg ...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #13 Skrevet 8. mai 2007 hei jeg ville prøvd natron en spise skje i et stort glass vann. smaker pyton men hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå