Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 noen som plages med det...merka det plutselig i helga, var i komfirmasjon,og på kvelden ligna føttene på hobbit føtter...er dette normalt eller, er 23 uker...??
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er i uke 18 nå..merka det da det var så varmt her en stund...får merker av sokker og problemer med å få på sko...men å legge beina litt høyt så gikk det litt ned igjen.
Solskinnsjenta Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Har vært plaget med hovne bein en god stund nå. Mine tips: Legg beina høyt noen ganger i løpet av dagen. Kutt saltet i maten - salt snacks o.l. Drikk MASSE vann, minst 2 helst 3 liter om dagen. Kjøp støttestrømper! Prøv å ikke sitte for lenge, eller stå for lenge i ro. Varier bevegelsesmønsteret ditt slik at du sørger for god blodsirkulasjon i bena. Lykke til =)
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Aha, nå vet jeg hvorfor jeg ikke har det ennå.. bena ligger alltid på armlenet til sofaen, ca 20 cm høyere enn rompa... og så går det ned ca 3-4 liter vann om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå