Gjest Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har sovet masse på dagen og ettermiddagen i dag...har hatt fri fra jobb i dag...utslitt til tider!
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 har vært i kjempeform en god stund nå, men de siste dagene har vært helt forferdelig! er så trøtt om morgenen og på jobb... normalt det??
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 helt normalt tror jeg...vi bruker mer energi enn før.
2005+2007+2009+2011 Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Det tar på kroppen å lage en helt ny kropp på toppen av at den må drifte seg selv. Forrige svangerskap sov jeg 12 timer hver natt hele svangerskapet, og likevel var jeg så trøtt om dagen at jeg sovnet på jobb! Denne gang er jeg fornøyd med at jeg sover 8 timer og er trøtt hele dagen.
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Hei Jeg har vært i superform helt frem til den siste uka... nå har jeg bare lyst til å sove... er så utrolig trøtt... kunne sovet hele døgnet! Kjæresten min reiser til New York for en uke nå... jeg gleder meg nesten litt.. da kan jeg sove med godsamvittighet hele tiden! knis
elly belly Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Jepp, sov 3 timer på sofaen etter middag og hadde vanskeligheter med å våkne igjen. Nå gleder jeg meg bare til å gå å legge meg. Har hatt en veldig pigg og opplagt periode siden begynnelse av 2. tri, men nå jobber nok kroppen på høygir. )
Reidis Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 husk at trøtthet kan være tegn på jernmangel.... hjalp masse på meg å begynne med litt hemofer-tabbisser... )
Serial mom Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Jeg sover dårlig på nettene pga kvalmen,så til frem på formiddagen er jeg ofte ganske borte vekk. Nå er jeg veldig dårlig hele døgnet da,så det bidrar vel mye til trøtt-/slappheten. Ensidig kosthold,lite drikke og null aktivitet er vel heller ingen vinner.... Den veldige trøttheta jeg hadde helt i starten er derimot bedre,men hva hjelper det når kvalmen herjer istedet:-(
Gøril og Jesper :) Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Gjeeeeeesp.. Er trøtt konstant, og går bare i min egen lille babyboble og drømmer om å sove!!!!
Raych Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Nei, har ikke merket at jeg er noe spesielt trøtt for tiden. Formen og energien har egentlig vært på topp hele svangerskapet så langt:) Var kanskje litt trøttere rundt uke 10-12, men det var kortvarig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå