Bebbies i magen Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Noen som vet om noen som driver med dette? Og kan anbefale noen?
persilla med en prins Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 hvor på østlandet befinner du deg???
Mia_I Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg bruker disse: http://www.rodelokka-akupunktur.no/ Synes de virker flinke - har erfaring med feltet begge to. Vet ikke hvordan det går med modningen min, men jeg har i alle fall fått hjelp ang tissing på natta - nå sover jeg gjennom hele natta eller er oppe en gang, mot tre-fire ganger per natt før.
Bebbies i magen Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 Takk for tips. Noen som vet om andre som er litt mer nordover da? kanskje lillestrøm eller enda mer nord?
Mild, Marcus & Mille Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 dytt! jeg lurer også.. noe i akershus- eller oslo?
MinteMorKine Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 mener det er en på jesshiem jeg.. er ikke 100%sikker, men ei vennine snakka noe om at hun hadde vært modningsakupunktur der og født dagen etter...
Bebbies i magen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2007 da tror jeg at jeg vet hvor det er. Tusen takk for tips. Da gjelder det bare å finne tlf dit. Jeg klarte ikke finne det i går :-)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Si ifra a Bebbies i magen når du har funnet nr Passer bra om det er et sted på Jessheim som gjør det, deilig å slippe å reise så langt...
Bebbies i magen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har sendt en privat mld muffin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå