Gå til innhold

Hvordan lage bordoversikt på daten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ha en stor som skal henge i velkomtsthallen.

og et bakerst i hvert sanghefte.

Borderne skal stå i en "e".

Noen som har laget slik som kan fortelle med hvordan jeg kan gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror du kan gå inn på Word og der kan du sette inn bokser som du kan lage så store/små du vil.Mulig det er noe??

Jeg har tenkt på hvordan jeg skal gjøre dette selv,men slipper å tenke på dette før etter juni:)

Si fra om du finner ut av noe!

Lykke til!

Skrevet

Jeg lagde med dette vertøyet;

http://www.brollopstorget.se/Festen/bordsplacering.php

På høyre side står det "bordplaceringsverktyget" - jeg tror det er slik at om du lager en bruker, så kan du lagre i tilfelle du vil endre senere.

Når du er ferdig, så kan du laste ned til egen pc eller printe ut!

Kjempekjekt!

Skrevet

takk for supert tips.. Lagde et eksempel i det programmet nå, og det kommer vi garantert til å bruke :) suverent :)

Skrevet

JA!tusen millioner takk for tipset!har akkurat laget en bordplan:) så får vi håpe at alle oppfører seg ordentlig:)

Skrevet

tusen tusen takk !!!! :) Fikk gjort ferdig bordplasseringen i går pga. av deg som tipset om denne linken ! UTROLIG BRA!!! er helt letta her nå :)

,

Skrevet

Bare hyggelig å kunne hjelpe! Forøvrig så ser den ikke så ille ut om du printer den ut; vi fikk den printet på store ark som vi satte opp ved hovedinngangen.

Limte på en papp-plate, satte på et stort staffeli og hadde monogrammet vårt over (det var gjengangeren overalt - invitasjoner, bordkort, på kaka etc).

Jeg sitter jo inne med uendelige kilder med bryllupskunnskap haha, så det er bare å sende meg en pm :)

Uansett så ønsker jeg dere alle vordende bruder et fantastisk flott bryllup med masse sol og kjærlighet!

• 3 uker senere...
Skrevet

Dytter denne til topps, har hatt mykje glede av den og trengte den att no 3 dagar før bryllaupet mitt

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter opp jeg og!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...