To gutter + spire Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Tenkte å ha en stor som skal henge i velkomtsthallen. og et bakerst i hvert sanghefte. Borderne skal stå i en "e". Noen som har laget slik som kan fortelle med hvordan jeg kan gjøre det?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 jeg tror du kan gå inn på Word og der kan du sette inn bokser som du kan lage så store/små du vil.Mulig det er noe?? Jeg har tenkt på hvordan jeg skal gjøre dette selv,men slipper å tenke på dette før etter juni:) Si fra om du finner ut av noe! Lykke til!
CB-BabyBoy Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Jeg lagde med dette vertøyet; http://www.brollopstorget.se/Festen/bordsplacering.php På høyre side står det "bordplaceringsverktyget" - jeg tror det er slik at om du lager en bruker, så kan du lagre i tilfelle du vil endre senere. Når du er ferdig, så kan du laste ned til egen pc eller printe ut! Kjempekjekt!
jente,jente, ? Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 takk for supert tips.. Lagde et eksempel i det programmet nå, og det kommer vi garantert til å bruke suverent
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 JA!tusen millioner takk for tipset!har akkurat laget en bordplan:) så får vi håpe at alle oppfører seg ordentlig:)
To gutter + spire Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2007 tusen tusen takk !!!! Fikk gjort ferdig bordplasseringen i går pga. av deg som tipset om denne linken ! UTROLIG BRA!!! er helt letta her nå ,
CB-BabyBoy Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Bare hyggelig å kunne hjelpe! Forøvrig så ser den ikke så ille ut om du printer den ut; vi fikk den printet på store ark som vi satte opp ved hovedinngangen. Limte på en papp-plate, satte på et stort staffeli og hadde monogrammet vårt over (det var gjengangeren overalt - invitasjoner, bordkort, på kaka etc). Jeg sitter jo inne med uendelige kilder med bryllupskunnskap haha, så det er bare å sende meg en pm Uansett så ønsker jeg dere alle vordende bruder et fantastisk flott bryllup med masse sol og kjærlighet!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Dytter denne til topps, har hatt mykje glede av den og trengte den att no 3 dagar før bryllaupet mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå