Gå til innhold

Dere som har barn som fikk feber av 3mnd vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde de feber og hva lå den på ca? Ligger på rundt 38,5 her.Ved hvilken temp gir en febernedsettende. Er bare varm og slapp her.

Må spørre da han ikke har vært syk enda. Slapp unna feberen da tennene kom også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt fikk feber på 38-38,5. Jeg gav ikke noe febernedsettende første gangen.men han fikk samme reaksjon av 5.mnd vaksinen, så da gav jeg vel så vidt paracet.

Skrevet

Hun hadde 38 og var ellers sutrete og utilpass. Jeg ga hun en paracet, og da gikk feberen ned, og hun ble som før igjen.

Skrevet

jenta mi fikk 39 i feber. jeg kledde av henne klæren og gidde henne febernedsettende.. da gikk det over etter en stund.. lykke til!

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Guttungen fikk feber både ved 3mnd og 5mnd vaksine. Ga ikke febernedsettende noen av gangene. Han hadde 38,5 begge gangene.

HS mente at han nok hadde hatt litt vondt etter 3mnd vaksinen for da lå han og klagde endel.

Kunne nok godt ha gitt Paracet da.

Du må nesten se ann allmenntilstanden til barnet ditt. Hvis barnet får høy feber (over 39) og er generelt slapp og dårlig eller hvis det viser tegn på ubehag så ville jeg ha gitt Paracet.

Skrevet

HS sa at jeg kunne gi pinex dersom han viste ubehag el feber. Bedre at han fikk sove å hadde det bra.

Skrevet

her i huset er feber med nedsatt almenntilstand ved 38.5 - 39 grader. men gutten din fikk 38.5 grader ved vaksine, å ikke hatt feber før, ikke når tennern kom engang? kom tenner FØR 3mnd?? wow...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...