Gå til innhold

Trøttheten kom plutselig tilbake... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var kjempetrøtt i begynnelsen av graviditeteten, men så har jeg følt meg i så fin form nesten hele 2. trimester.. plutselig nå kom trøttheten tilbake...er jo så sliten, holder på å sovne hele døgnet nesten...og sover nesten 12 timer om natten, så får jo nok søvn...Noen andre som har d sånn?? Nå skal vi ha besøk av svigers og jeg klarer knapt å holde øynene åpen...*gjesp*...Kan noen sende meg litt overskudd av energi?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tippe blodprosenten din er blitt lav. Sånn hadde jeg det for en måned siden- følte meg stuptrøtt og svimmel osv. Lav blodprosent og nå som jeg har tatt jern og fått opp prosenten er jeg mye bedre igjen.

Skrevet

Målte den hos jm for ca to uker siden...da var den 11,5 så d var jo ok...hadde sunket fra 12,4 siden begynnelsen av februar så d var jo ikke så gale..men kan jo hende den har sunket mere siden d da...skal ikke til hun igjen før om to uker...hmm...men hvis d ikke kommer seg får jeg ringe legen min og be om at han tar en ny prøve...

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...