Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Når begynte deres barn med sportsdelen i vogna? Hva hadde dere i vogna da? er vel for varmt for voksipose nå så. LL
Anonym8579 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Her byttet vi til sportsvogndelen for ca 1 mnd siden. Mathias var da 9 1/2 mnd. Har en vårose i vogna om morgenen, men fra formiddagen og utover har vi bare et teppe over han.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 jeg byttet da hun var 5 og en halv maaned. hun ligger aa spreller i kortbuksedrakt og solhatt og faktor 50+.. ville bare missunne dere litt.. her paa costa del sol er sommeren kommet smiiil
Mynona Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hun var 6,5 mnd. Jeg har på dyne. Litt upraktisk da, for den sklir så lett av. Men det bruker jeg foreløpig=)
mamma og my Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Vi begynte da mini var 6 mnd, fordi hun likte så godt å sitte oppreist, og det ble kjedelig å ligge nede i vogna. Som sagt, sovepose nå for tiden.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Bytta da han var like over 5 mnd. Ble for liten plass i bagen, i tillegg til at han vil sitte. Bruker dyne, ullpledd og han ligger på lammeskinn. Er ikke sommer i nord ennå,
ScaryMama Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Byttet da han var 4,5 mnd, rett og slett fordi han vokste ut av bagen på quinny vognen. Han likte seg bedre i sportsdelen, fikk sett mer av verden! I vognen nå bruker jeg sauskinn, og enten pledd eller dyne. Noen ganger ingen av delene...
fikk prins 11.01.07 Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 hei....byttet når han var 3,5mnd gammel da han vokste ut av quinny bagen....han er veldig stor for alderen...bruker helsseteppe og dyne...det er jo mer enn nok om dagen det da...
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 4,5 mnd var gutten min når vi bytta over. Nå bruker vi lammeskinnet i bunnen og teppe oppå gutten:)
minas'81&lillegull;) Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Bytta da snuppa var 3 mnd, da nektet hun å ligge gjemt nedi bagen lengre, ville opp å følge med. Hun fikk naturligivs ikke sitte, ryggen la vi så å si flatt, med bare en ørliten helling på så hun liksom fikk sett litt, og så lå hun ikke så gjemt i sportsdelen, fikk lettere kontakt med den som trillet etc. I bagen var det eneste hun så taket på kalesjen og kanten på dyna, liksom.... Vi bruker fremdeles vinterpose, ligger på 10 grader her og som regel er det en liten trekk. Men har glidelås på posen, så har den ofte åpen midt foran så hun ikke skal bli for varm da, syns bare det blir mye lunere med pose enn med dyne. Enkelte dager år det har vært sommer- temperatur har vi bare brukt teppe og så vognskinn under. Må se an litt nå på våren, skifter jo så fort. Har alltid med meg et teppe ekstra på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå