Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Denne saken med den lille kidnappede jenta har virkelig gått under huden på meg. Stakkars stakkars jente, foreldre og familie. Jeg har såå vondt av dem og tenker på dem hele tiden. Håper så inderlig de finner henne snart... Dette har gjort meg så redd nå, kan ikke leve hvis dette hadde skjedd min lille skatt. Nesten så jeg ikke har lyst å dra på ferie lenger, kommer ihvertfall aldri til å slippe han av syne. Han får sove i vogna ved siden av oss om vi må spise sent. Grusomt vondt å være mor noen ganger, følelsene overmanner meg! Snufs...
tulla79 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Uff,,ja blei kvalm når eg leste det.. Er rart etter man har blitt mor,,,reagerer mye sterkere på sånne saker...
Hannahs-mor06 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Ja, det er trist..tenker som deg jeg og, hadde aldri klart å gå videre om noe slikt hadde skjedd min Hannah. Og jeg kunne aldri tilgitt meg selv for å ha forlatt ungene mine slik heller..uff, føler så med foreldrene! men man kan ikke tenke sånn som vi gjør..livet er fylt med mange meningsfulle ting, noe som igje skaper bekymring..sånn er livet..Men når vi hører om slike tragedier som foreldrene til madeleine opplever, så får vi virkelig sette pris på det vi har;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Huff, ja! Er så enig med deg. Dette er helt ubeskrivelig forferdelig:( Tenker på hva den stakkars lille jente kanskje opplever. Fatter ikke at sånne folk får gå løs!? Hva pokker er det med lovgivende myndigheter som slipper sånne folk ut av fengsel. Sånne mennesker bør ikke vises noen som helst nåde, er nå min mening! Lås dem inn og kast nøkkelen!!
Mirakeljenta08 Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 noe så grusomt. hvem kan gjøre det så uskyldig barn noe vondt. får så vondt av henne og familien. stakkars mennesker. blir sinna og lei meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå