77modell Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Har en krafig UVI +4leukocytter, blod og protein, så no e det seleksid kur. Blei vel egentli lovd at jeg ikke skulle gå over termin. Håper det holder seg oppigjen. Skal til legen på sykehuset om 14 dager Håper på å bli strippet da. Å det evinnelige symfysemålet........37cm i uke 34. Er stor å tung+mye vann i kroppen. Men det vises ikke, har lagt på meg 18kg, men ser vel ikke sånn ut da...... Bebien er ivertfall 2600g no så ingen fare:) Hva er deres symfysemål i uke 34?
Gårdsspire Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 hei. Jeg har oxo vært hos jm i dag. Jeg er i uke 37+5. I uke 35 var sf.målet mitt 33cm, og nå i dag var det 36cm. Var til ul 2.mai- og da var bebisen ca.3000g U-stix viste litt blod i dag, men det var på grunn av modning sa jordmoren.
77modell Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Hehe kunne ønskt det var derfor jeg også hadde blod,haha. Men så heldig er jeg ikke! Jeg har jo den blåsa til mage, JM sa at om jeg hadde begynt å føde no så hadde de kanskje stoppet det et par dager, men siden jeg er så stor, å bebien er +14% så hadde det vel bare gått sin gang. Hadde det bare vært så vel:)
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Var hos legen i går, da var sf mål 38 cm (36+1). Har økt med 5 cm på 11 dager så jeg har blitt henvist til UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå