Gå til innhold

Jeg feirer med en cider...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..med lavt alkoholinnhold.

 

Vi har vært både på ettårskontroll og UL i dag. Jeg var ikke nervøs for ettårskontrollen, småen ser ut til å vokse og trives som han skal og det fikk vi også bekreftet på kontrollen. Jeg hadde imidlertid noen sommerfugler i magen da jeg la meg på benken på Ullevål. Gleden var stor da jeg fikk vite at alt er som det skal og at småen skal bli storebror til en jentebaby. Hipp hurra sier vi og småen blir sikkert en super storebror.

 

(Og så gleder jeg meg til å boltre meg i alt det fine jentetøyet i butikkene.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hipp hurraaaaaa for snuppa i magen =))) å for storebror som vokser og trives ;o)

tenker det blir stas å shoppe rosa ja!!

gratulerer så kjempemye.var morro at du delte med oss =0)

Skrevet

Gratulerer både med 1-åring og med vel gjennomført UL. Deilig å få bekreftet at alt er bra!

Skrevet

Så flott at alt er vel med barn både i og utenfor magen! Boltre deg i butikkene du! Det er ett rosa himmelrike der ute!!! .... sier hun som har rosa skylapper etter 4 lyseblå.....;=)

Skrevet

Gratulerer masse med jentebaby i magen =0)=0)

og at det går bra med gutten ..

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye med to fine småttiser, en ny og en gammel!!

Så moro at småen får en lillesøster :)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye da!

Deilig at UL viste et friskt lite jentebarn!

Litt treg i avtrekkeren her da, men NÅ så jeg det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...