Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt med grøt til snuppa, men det blir jo bare klumper når jeg blander den sammen!!!!!! Hva gjør dere for at det ikke skal bli klumper da?? Er det farlig at hun spiser den med klumper? Kan få vondt i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig problem med maisgrøten det der.. Bruk gaffel og bland i litt etter litt. Det hjelper iallefall. Lykke til! : )

Skrevet

Bra du skrev dette, for skulle akkurat til å spørre om det samme!:) Jeg har gitt lillegutt en porsjon med maisgrøt, med MASSE klumper i.. Jeg lurer også på hva jeg skal gjøre for at det ikke skal bli så mye klumper.. Han syns jo ikke grøt er noe særlig i utgangspunktet, så at det er masse klumper, gjør det jo ikke akkurat bedre......

Skrevet

det er lettere å røre ut når melka er romtemperert enn når den er varm etter min erfaring..

Skrevet

Send hele pakken tilbake til Nestle og forklar problemet. Grøten skal ikke være vanskelig å få klumpfri dersom den tilberedes som det står på pakken fikk jeg beskjed om. Det er enkelte pakker som bare blir klumpete. Tilbake fikk jeg to pakker grøt, middagsglass og fruktglass. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...