Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 er det noen andre som har dette, murringer nederst i magen som kommer og går....blir litt bekymra her.Har hatt dei ei uke no.
Fabelaktiv Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 jeg har det.. også har jeg kynnere (magen blir steinhard i et par minutter) har vært sykemeldt for dette for litt siden (en drøy uke siden) og er nå sykemeldt igjen.. det hjelper å få slappet av.. ligge er best trur jeg (for meg iallefall)
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Takk for svar:) Er sykmeldt eg og pga dette.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er også i uke 20 og har hatt menssmerter av og til. Lest at det er flere som også opplever det samme. Regner med at det er fordi livmor strekker på seg. Her kommer og går det og er bare svake smerter. Har vert litt bekymret jeg også, men har vert å hørt hjertelyd nylig så prøver å ta det med ro med at alt er som det skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå