Gå til innhold

Til plagiat nicket: loo-loo 'vi 4 blir snart 5'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en spesiell grunn til at du valgte akkurat det nicket? Var så merkelig identisk mitt med noen få endringer. Synes sånt er mangel på fantasi jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på vegene av henne da, Men det er jo mulig hun ikke har sett Nicket ditt før hun valgte sitt. Når jeg meldte meg inn her så kikket ikke jeg igjennom Nick før jeg bestemte meg. Bare valgte et som var naturlig for meg.

Skrevet

..ja -jeg fant jo selv brått ut at vi er to som har nicket *sebbe*

på BIM, så det eeeer jo mulig at hun ikke visste bedre..? :)

Skrevet

Hadde nicket mitt bestått av ett ord, ville det vært mer forståelig. Men når nicket er på 6-7 ord synes jeg det er veeeeeldig rart om det skulle være en tilfeldighet. Det her helt likt bygd opp opp og er bare endret med noen få modifikasjoner. Synes det er ekkelt at noen "stjeler" et nick som er såpass originalt og personlig.

Skrevet

Synes ikke det er så likt da, Du er litt paranoid.......Tror du noen er ute etter deg eller?

Skrevet

Du er sikker på at det var du som valgte nick først? Leste du igjennom alle før du valgte? Det gjorde ikke jeg! Og er her så lite at jeg kanskje ikke hadde funnet ut om noen hadde likt som meg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg syntes det var ganske likt det nicket ja..

Men heldigvis kjenner jeg originalen :D

Skrevet

Jeg gidder ikke å lage en diskusjon rundt dette når denne loo-loo ikke svarer selv. Orker i hvert fall ikke å kommentere noen fra anonymt nick. Dere må først ha et eget nick før dere kan snakke om at jeg er paranoid osv.

Skrevet

Tydeligvis har jeg støtt noen her, meldte meg inn her i begynnelsen av januar, hadde ikke lest noe av det som sto her da.

Heter loo-loo på mange andre steden enn denne, er et brukernavn jeg har brukt i mange år.

Har vært her inne i mange måneder nå.

Har vel aldri trodd at jeg skulle støte noen.

Men loo-loo er mitt brukernavn og ellers er det mange andre som også bruker -vi to blir tre eller lignende.....

Skrevet

enn hun som kaller seg lili med bim da? hun må vel være større copycat enn loo loo?

har du copyright på nicket ditt eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...