phantomet Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Tenk det at vi har blitt slike store fine gutter. Idag trillet mammaen min meg forbi Helsestasjonen og så fant vi ut at vi skulle sjekke hvor stor jeg har blitt... 74, 5 cm og 9,54 kg...med andre ord er jeg lang og slank... Etterpå fikk jeg vise kunstene mine på gulvet. Jeg har nemlig lært meg å krabbe. Og hver eneste dag går det litt lettere og litt fortere. Til uken har jeg planer om å feie over hele huset før mamma skjønner bæret av noen ting! *ler* Håper du har en fin dag. Vi skal på pølsefest inabolaget. Mamma lar meg ikke smake pølse enda...litt kjipt det der igrunnen. For jeg har jo lyst på alt de andre spiser...og prøver å gi "hint" til mamma ved å smatte høyt, men enten så er hun ikke så smart at hun skjønner det. eller så ignorerer hun meg... Hva som er verst vet jeg ikke helt? Måkeklem Måka
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Grattis til gutta boys! Synes mammen din er kjip Måka som ikke lar deg få smake pølse, for det er skikkelig digg altså;-) Suss fra Lille Rosa:-)
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 heisann måka =) jepp,i dag feirer vi jammen 8mnd.har ikke gjort stort i dag jeg.modern svinser rundt omkring å er bare kjedelig..skal ikke la andre få vite hvor jeg har vokst før torsdag.da tenker jeg di får bakoversveis =) var jo passert 9kg på 6mnd...så jeg blir kalla klompen jeg... jeg gidder ikke krabbe jeg.men svinser rundt i ring og ruller dit jeg vil.å så kan jeg rygge.men da forsvinner lekene andre veien,så jeg setter på sirena.det må du prøve,for med den sirena,så kommer alle springene å henter leker til deg ;o) å pølser ja...her får jeg servert kjedelig grøt,og brødskive.den er litt gøy å tygge.for med et "svisj" så syger man pålegget av,og spytter ut skiva.smart ja? får mer pålegg på da ;o) du får kose deg på pølsefest.jeg fikk smake solo en dag.det var rart,men godt.men fikk ikke holde flaska selv.dårlig gjort var det. nå skal jeg sove en dupp.for man blir trøtt av å aktivisere mammaer hele dagen =) å grattis med 8mnd feiring !! klatteklem ;o) go`gutten
Maud Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Gratulerer med dagen til to store smågutter og til de stolte mammaene :-D
♥Snulder Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Heihei småttasser!! Jeg er mye større og sterkere enn dere enda altså!! Men det varer vel ikke så lenge tenker jeg! Uansett så er jeg vant til å sloss med og sjarmere gutter, så kom gjerne en tur og besøk meg! Grattis med 8 mnd dagen gutter! Klem fra Leah..... lyder også navnet tuttelutt...tutta... tuttensnutt og alt annet som begynner på tutt..
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 "tutt tutt" =0) mamman her takker for gratulasjoner =) å må bare komme med en oppdatering om sin sønn,en bajas.... i dag har han gjort mye nytt..grøt..den kan da tas ut og gnis forskjellige steder i fjeset.helst inn i øynene... spinning på gulvet er gøy.men nå også med innlagt rull.så tilsammen blir det uforklarlige bevegelser etter gulvet... har også lært å ommøbelere selv i senga.bamser skal slett ikke stå sirlig etter sprinklene.di skal helst ligge over bajasens hode.å der,innimellom alt lodne kosebamser,der sover han... dyne er for pyser.den kasta vi halveis over kanten... dette er hva han gjorde som nye ting bare i kveld...å jeg sier bare "gliiiis" =0) natta alle sammen. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå