Gå til innhold

kunne ikke finne mormunnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom nettopp fra overtidskontroll. 9 dager over termin i dag. jordmor tilbydde seg aa toeye litt der oppi samtidig som hun skulle sjekke aapning. jeg sa gladelig ja og haapte at naa skal det vell bli fart paa ungen... men....STOR SKUFF! hun kunne ikke finne mormunnen min, den laa saa langt bak at den ikke kunne naaes. jeg er saa maksimalt umoden som det er mulig aa bli. Hun hadde aldri opplevd det foer... ER DET MUUUUUULIG? saa sier hun...ungen er klar for aa komme ut han, men du har jo barrikadert doerene, saa han kommer seg ikke! VRAEEEEEELLL!!!!

fikk litt akupunktur i taerne og hendene...men det fungerer jo neppe naar det ikke finnes noen vei ut for den lille. i tillegg fikk jeg beskjed om at igangsetting paa meg ikke vil skje foer den 17. mai (18 dager over termin) om jeg ikke foeder selv foerst, eller de finner noe som ikke er bra paa kontrollene.

troesten er at lillemann har det veldig fint i magen, og han har begynt aa bevege seg mere, saa jeg foeler meg litt roligere pga det da. men tenke seg til da...hun kunne ikke finne mormunnen engang....aesj altsaa. sann uflax er det bare jeg som har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet!

Men jeg opplevde det samme i forrige svangerskap. Var åtte dager over og mormunnen lå baktil og altså helt umoden. I tillegg gikk vannet til venninna mi samme dagen, to uker før hennes termin så jeg var ganske sur. Men et døgn etter begynte riene mine. Og fire timer etter var gutten min ute.

Så ikke mist motet!

Kanskje det starter av seg selv når som helst.

Skrevet

ohh...er det sant? jeg gav helt opp haapet om aa faa denne foedselen igang paa egen haand. det var saa deilig aa hoere!!! TUSEN TAKK! foeles saa mye bedre med en gang da. :) blei saa lei meg da jeg hoerte det...men greide aa holde taarene tilbake helt til vi fikk forlatt sykehuset. da bare stroemmet det paa.

Skrevet

Jeg var i fødsel før mormunnen kom frem under midten av hodet til ungen, selv om ungen lå så langt ned i bekkenet at jm trodde hun skulle komme ut når som helst... Så det trenger ikke bety at det er lenge til fødsel. :) Lykke til! :)

Skrevet

Da er det håp Lykkelita:):):)

Godt å høre det er damer her med erfaring!!!

Kanskje inatt?? :)

Skrevet

Dette er nok et duummt spørsmål, men er mormunnen det samme som livmorhalsen???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...