Gå til innhold

vintergrønn skråning...noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en smal (ca1-1,5mtr) skråning ned ti veien som nå står full av ugress.Vi vil renovere denne,og ønsker tips.Hva kan jeg evt gjøre med stein som holder litt,uten at det koster skjorta?har vurdert å planere og legge digre granittblokker,dette er dyrt og involverer kommunen. hvilke planter er evt kjekke og enkle? gjerne helårsgrønne,evt markdekkende.Har noen ideer selv også,men ønsker tips og ideer...skråningen er ca 7-8m lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså ca8m lang og 1,5m bred.i tilfelle dette ble uklart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...