Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Jeg vurderer og slutte i min jobb, pendlet 6 mil en vei før jeg fikk nr 2, nå gruer jeg meg til å begynne å pendle og være så langt borte fra barna. Har en bra jobb som jeg har jobbet i mange år, men da bodde jeg i nærheten, siden jeg møtte mannen i mitt liv flyttet jeg ut på bygda. Tjener bra i den jobben, og er derfor vanskelig å slutte, men kan ikke se for meg at jeg skal pendle heller, blir vel lei... noen med erfaring?
Thea Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg pendler ikke, men mannen min gjør. Borte tre dager, hjemme fire. Han savner lillegull veldig. ER i samme situasjon som deg.Tjener bra på pendlerjobben...men mister kvalitetstid med barn. Foreløpig fortsetter vi-men på lang sikt holder det ikke. Barna blir nok prioritert hvis ikke vi flytter nærmere jobben hans. Men hvis du har hatt jobben i flere år (minst 5) har du rett på velferdspermisjon. De er sikkert interreserte i å beholde deg, så kanskje de er villige til å gi deg et år eller fler. Da får du tid til å tenke deg om og barna blir litt større. Men til syvende og sist: barna er bare små noen få år, jobbe skal en gjøre i 40 år. Håper du finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå