Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer og slutte i min jobb, pendlet 6 mil en vei før jeg fikk nr 2, nå gruer jeg meg til å begynne å pendle og være så langt borte fra barna. Har en bra jobb som jeg har jobbet i mange år, men da bodde jeg i nærheten, siden jeg møtte mannen i mitt liv flyttet jeg ut på bygda.

Tjener bra i den jobben, og er derfor vanskelig å slutte, men kan ikke se for meg at jeg skal pendle heller, blir vel lei... noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pendler ikke, men mannen min gjør. Borte tre dager, hjemme fire. Han savner lillegull veldig. ER i samme situasjon som deg.Tjener bra på pendlerjobben...men mister kvalitetstid med barn.

Foreløpig fortsetter vi-men på lang sikt holder det ikke. Barna blir nok prioritert hvis ikke vi flytter nærmere jobben hans.

Men hvis du har hatt jobben i flere år (minst 5) har du rett på velferdspermisjon. De er sikkert interreserte i å beholde deg, så kanskje de er villige til å gi deg et år eller fler. Da får du tid til å tenke deg om og barna blir litt større.

Men til syvende og sist: barna er bare små noen få år, jobbe skal en gjøre i 40 år.

Håper du finner ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...