Gå til innhold

Dumme arbeidsgiver!!!!

♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat på jobben og hørte om de ikke hadde vakter ledig(jobber på sykehjem)...Neeeeeei, det var fullt de 3 neste ukene...Så sa jeg at jeg måtte jobbe så mye som mulig osv for å få penger til babyen ble født..Da sa den ene: D burde du tenkt på før!!!! Faaaaans kjærring altså!!!!

De har da ikke lov til å nekte meg jobb bare fordi jeg er gravid??!! De gjør d bare surt for meg!

Blir lei meg, men mest FORBANNA!!

Fler i samme situasjon???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ikke nekte deg vakter fordi du er gravid, men er vel heller ikke pliktige å gi deg flere dersom de er dekket opp via den ordinære turnusen. Har du muligheter for å jobbe vakter på et annet sykehjem? Trodde det var mangel på folk i helsevesnet jeg...

Skrevet

Nei, men problemet er at de ikke eeeeer dekket opp med folk.. De bare sier det til meg slik at de kan få i andre til de ledige vaktene...

Skrevet

er du medlem i fagforbunet?

I så tilfelle kontakt dem så ordner de opp for deg:)

Skrevet

jepp, ringer dem imorgen.

Skrevet

Ja da er jo saken en annen! Hørtes jo i såfall ut som en håpløs sjef da, som risikerer underbemanning bare for å stenge deg ute! Fikk du svar fra fagforeningen?

Skrevet

skal ringe fagfrobundet imorgen.. Er ikke hjemme nå..skal på besøk til en liitn bebbi=)

Skrevet

uff, ja, så det etter jeg hadde posta. gikk litt fort her.

Beibibesøk, ja. Noen som har det! Kos deg masse! Kjenner ingen med baby her vi bor, så jeg gelder meg så masse til vi får vår egen som vi kan kose oss med :D

Skrevet

Det er mange ledige vakter hos oss, men det er i Kristiansand. Bare kom her du!Ellers, en meget usympatisk sjef du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...