Två små trollungar Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hihi! Amanda fant ut at hun har føtter for et par dager siden. Hun badet og plutselig stoppet hun opp med å sprattle og lå å kikket på foten sin, med stooore øyer. Så sparket hun massevis, stoppet opp og tittet på foten igjen, gjentatte ganger. Virker som at hun skjønner at det er noen type av sammenheng mellom foten og plaskingen...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hehehe så moro :-) synes jeg ser det. Gleder meg til det begynner å skje litt sånne ting her i gården også.
Millapril Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Så gøy! Dette gleder jeg meg veldig til også. Moro at de begynner med å oppdage ting!
Bellen^2 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Så gøy! Sebastian er fortsatt så opptatt med å få hendene sine inn i munnen, aller helst begge to på en gang, at han ikke har hatt tid til å legge merke til føttene:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 så utrolig gøy!! Gleder meg kjempemasse til Camilla begynner å oppdage hender og føtter :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Hei, Thi hi så moro... Synes det skjer noe hele tida om dagen jeg. Snuppa her har begynt å smile fra øre til øre når jeg tuller med henne. I tillegg sover hun nå 6 til 6 1/2 time i strekk hver natt. Så nå er mor skikkelig fornøyd. Det begynner å gå seg til. Tenk så frustrert og sliten jeg var før helgen og nå har alt snudd totalt.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Åh så godt å høre at det går bedre med soving hos dere. Der ser du, det hjelper å si det høyt (eller skrive det ned i dette tilfellet) så blir det som regel litt bedre etterpå :-)
Tussi og Maja Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Så bra da Lykkebarn! Du trengte å få litt søvn nå! Maja har ikke oppdaget føttene sine enda, men har virkelig fått sansen for å "fly" (vi løfter henne høyt overhodet), eller å hoppe i fanget. Da ler hun ofte høyt. Så søt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå