Gå til innhold

Dere som går/har gått til modningsakupunktur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått modning for så å få igangssettingsnåler på slutten? Jeg hadde min 5 og siste gang i dag. Fikk vite at akupunkturen ikke kan gjøre noe kroppen ikke er klar for selv. Jeg spurte hvor lang tid hun mente det kunne gå etter igangsettingsbehandlingen før det skjer noe (hvis kroppen er moden), da svarte hun innen mandag! Og jeg har termin førstkommende fredag! Da vet jeg ikke om jeg skal føle meg lurt eller hva, hensikten med modningsakup er jo å ikke gå over terminen. Noen som har gått til noen som har sagt noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men som igjen kan fremskynde ting slik at man kanskje ikke går altfor langt over termin. men hva jeg leser av nettsider rundt omkring, så er det veldig individuelt

Skrevet

Hvor mye koster dette?

Betaler dere for dette selv?

For sent for min del å begynne med det, så jeg får ta den derre j*vla tolmodigheten til hjelp... Lite igjen av den, men...

Skrevet

Jeg bet 400 første gang og 300 de påfølgende.Betaler det selv ja. Jeg merker at jeg er minst like utålmodig nå når jeg har prøvd det og forventer ting skjer snart på bakgrunn av det.

Skrevet

Jeg satser på at modningsakupunkturen skal gjøre kroppen klar for fødsel, og at åpningstiden skal bli lettere. Akupunktøren sier i alle fall at riene blir mer effektive. Håper også å stimulere kroppen til modning, så jeg slipper å gå så lenge over. Men om det virker, gjenstår å se...

Betaler 250 per gang.

Skrevet

Jeg har blitt lovet det av jordmor fra uke 38 dersom jeg fortsatt ligger an til å få en stor baby da. Regner med det blir jordmoren min som setter det, eller at hun sender meg opp på føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...